Acelyapova Kizlar 11+2de cinsiyet öğrenen veya tahminde bulunan oluyormu yarin kontrolum var 11+2deyim cok merak ediyorum sizde ogrenme ihtimalim var mi
YoncaD Acelyapova benim doktorum o haftalarda tahminde bulunabilirim demişti ben istememistim o ayrı 😄
Haticeburak06 Acelyapova acele etme sakın ben 14te öğrenmek istedim erkek dediler 20 haftalıkta kız çıktı hevesin kırılır🫶