Bugün ilk doktor muayenesine gittim 6 haftalık mış ve ikizmiş kesenin birinde bebeği vs herşeyi gördük kalp atışını dahi dinledik ama diğer kesenin boş olduğunu söyledi doktor muhtemelen sağlıksız dedi öyleyse kendiliğinden düşer o dedi sizce geç döllenme olmuş olamaz mı tek seçenek sağlıksız olması mı böyle bi durum yaşayan var mı aranız da