Beyzanurbyk
Kesinlikle özel yani en azından benim bulunduğum yer için diyeyim . Cihazları gelişmiş bebeği renkli renksiz güzel gorebiliyorsunuz ,doktor tavırlı davranmıyor iki dakikada bakıp yollamiyor , eşinizle beraber girebiliyorsunuz muayeneye .Bazı devlet hastaneleri güzel olabiliyor bulunduğunuz yer ile de alakalı biraz 🤗