serry
Önceki postumda da demiştim çatım dar ve bebeğimin kafa çapı büyük olduğundan doktorum sezaryen önerdi.. 37. Haftamız bitmek üzere yakın dönemde sezaryen olanlar lütfen paylaşır mısınız nelere dikkat etmeliyim yaram çabuk iyileşir mi çok ağrısı oluyor mu ameliyat sonrası bebeğimi rahatlıkla kucağıma alabilir miyim 🤦♀️