Teslimenursevil bendede gebelikten öncede oluyodu reglime az kalmis. analiz verdim mantar enfeksiyonu varmis fitil tedavisi yaptim gecti olmadi. gebe kaldigim aydan ta bu gunu kadar yine basladi yine analiz verdim mantar cıkti doktor tüm kadinlarda mantar olur sadece bazi şeyler onu tetikler ve akıntı olur dedi gebelikte onu tetikleyen şeylerden biriymis çok gebelerde olurmus fitil yapiyorum yine gecmiyo bu sefer 😀korkulucak bisey deyil demisti doktor