S17 bırakın çünkü doğum haftanıza göre değil bebeğinize göre olacak bıraktırmasının sebebi de doğumda kan kaybetmeyin diye ayrıca doktorunuzun dediği önemli kendi düşüncemize gibi davranırsak veya başkalarına sorarsak doktora gitmemizin gereği olmazdı değil mi hiç kafanızı karıştırmayın sağlıkla kucağınıza alın inşallah