Dnyaa56 Kızlar 25+5 günlük hamileyim hazırlıklara ne zman başlamaliyim benle aynı hafta olanlar başladnzmi hazırlıklara
Kbr-ozcn Dnyaa56 21+1 haftadayım.Yilbasina girmeden beşik ve dolabını aldik.E bebekte kampanyalar olduğu için alisverise de başladık yavaş yavaş bitirip bi anda yüklenmemek adina🤭
Hulo2105 Dnyaa56 ben şu an 9. Haftadayım ay sonu fetal dna testi yaptırıcaz. Cinsiyet öğrenir öğrenmez almaya başlarım. Fiyatlar cep yakıyor yavaş yavaş alıyım bir anda yüklenmek istemiyorum öyle daha zor olur.
ebrarmom08 Dnyaa56 ben 13. Haftadan beri yavaş yavaş alıyorum bu hafta biberon bez gbı eksikleri aldım. Öncesinde kendime pijama terlik onları hallettim. Az bi eksiğim kaldı benim 25+2 yim erken doğum riskim var gene önlem amaçlı herşeyi erken tamamlamak istiyorum 😊
Adenala Dnyaa56 Detaylı ultrasondan sonra bu ay büyük eşyalarını aldık 2 tane takım çorap nevresim battaniye falan almıştım kıyafeti en sona bırakacağım
erdmdml Dnyaa56 27 haftalık olucaz pazartesi odası geldi geçen hafta onun temizliğini yapıp ufak tefek aldıklarımızı koydum içine düzenleme yapmadım 1 posta kıyafet yıkayıp katladım düzen yapmadım bavulunu 32. haftada işten ayrıldığımda hazırlarım eşimle diye düşünmüştüm
Xxxmelodi666 Dnyaa56 ikinci gebeliğim herşeyimz vardı 28 lerde tüm eşyalarını yıkayıp kaldırdım 37 deym dün hastane çantamı hazırladım hamak beşiğimizi de kurduk heran geleblr artık diye ama siz sıfırdan alacaksanz herşeyi ara ara ne ihtiyacınız varsa alın 32 lerde falan bitirn insn sonra çok hantallaşıyor
Bnurd 28 haftalık hamileyim 29. Haftada yavaştan kıyafet yıka kurut ütüle kısmına geçicicem 32.haftaya kadar da buzluk için hazırlık yapıcam hem kendimiz için yemeklik hem de ailelerimiz vs geldiğinde kolaylık olsun diye
asennaa Haftadayım, 14-15ten itibaren başladık, pek bir eksiğimiz kalmadı. Yılbaşı girmeden de çoğu şeyi bitirdik, özellikle de pahalı olan şeyler bebek arabası, beşik vs erkenden aldık