Yagmur1991 Bu haftalarda hangi ilaçları kullanıyosunuz? Decavit e başladım eksta elevit imom omurgaya baslasammi acaba ?
SevgibiR Dr bana tek vitamin ve kan hapi yazdı doğum sonuna kadar bunları kullan dedi sen kendin karar verme sor dra sıkıntı olmasin