Kızlar 👋🏻 merhaba
33+5 olduk iki gün önce kontrol vardı bebek 10 gün önden gidiyor tombiş biraz dedi
Normalde şeker sıkıntım var dikkat ediyorum
Doktor şeker takibi yap haftaya getir dedi
33+3 2,500 kiloymuş
Ben ve eşim uzun boylu ve topluyuz
İkinci gebeliğim kızımda 3.200 doğmuştu suan da toplu bir kız
Nasıpse sezaryen olucam erkek bebek
Yani 3 -3.500 olmuş olsa doğana kadar sıkıntı olur mu acaba
Doktor dikkat et yediklerine deyince korktum yaşayan var mı böyle durum?