_merve11 Bende hafif kan geldi doktora gittim bır sorun yok çok şükür ama bebgi desteklicek ilaç verdi kullanan varmı
Bussuk Bemde kullanıyorum pazar günü lekelenme oldu kan geldi acile gittim kadın doğum nöbetciymiş baktı iğne vurdu progesteron diye sonra duphaston ilacı verdi 3 kutu onu kullanıyorum lekelenme bitti ama bu sabah vok hafıf kahve leke geldi yibe