Antabus Doktorum 25. Haftada tek doz önerdi. Bugün sağlık ocağında yaptırdım. Aranızda yaptıran, yan etki yaşayan var mı ?
ipeklinaismom Antabus 20+5 de yaptırdım. İkinciside 24 de olması gerekiyordu ama aşı yok tek dozla kaldi
ebrarmom08 ipeklinaismom benmde öyle oldu neden acaba. Sağlık ocağındaki ebe hem 20 haftada 1 ay sonra gel dedi bugün gittim 2. Dozu 1 sene sonra vuracaz kusura bakma benm hatam diyor boşuna cağırmısım seni diye 🤨
HilalOturak Bi 20. Haftada yaptırdım. Bi 25. Haftada hiç bi yan etkisi olmadı. Sadece kol ağrısı oluyomo kadar korkma
Busus 18+4 tetenoz aşısı için sağlık ocağı mi ariyo beni aramadilar hiç ne zaman gideceğimi bilmiyorum
Antabus Busus sağlık ocağına gebe olduğunuzu bildirirseniz sanıyorum 20. Haftada çağırıyorlar. Benim doktorum 25. Haftada tek doz önerdi
gizem-cbn Antabus ben iki doz yaptırmıştım bi kol ağrısı oldu bide 2. Dozda biraz terledim ama sorun olmadı
ipeklinaismom ebrarmom08 sağlık bakanlığı aşı tedarik sorunu var dedi banada devlet Hastanesi’nde yapiyolarmi birde onu arastircam ben
Azra8Engin Antabus 20. haftada yaptırdım. Aşırı kol ağrısı vücut ağrısı ateş yaptı ayriyeten ateş sadece aşı oldugum gece oldu ama vücut ağrısı ve kol ağrısı 3 gün kadar sürdü. 5 6 gün bebeğim hareket etmedi sonrasında tekrar kudurdu 😁
Bzbz ipeklinaismom saglık ocağı bana Kasım ayında bu tarihte tetanoz için gelmemi söylemişti gittim fakat bir aydır aşı olmadığını ve ne zaman geleceğini bilmediklerini söylediler ne yapmam gerekiyor bu durumda sizce 20.haftadayım