Baharduman Bende eğitim araştırmada normal doğum yapmayı düşünüyorum. Doktorum Betül hanım. Ama hiç daha yorum yapanı görmedim bende çok merak ediyorum.
Duygu8178 Baharduman Betül hanım normal doğuma giriyor mu. Ücretli muayene doktorları normale girmiyor diye biliyordum
Duygu8178 umaydurununannesi benim şuan 31 haftalık. Arkadaşınızın doğumu nasıl geçmişti acaba. Eğitim araştırmadan memnun kalmış mıydı normal doğum olarak. Ebeler hemsirler falan nasıldı
umaydurununannesi Duygu8178 hıc memnun kalmamıs tavırlarından dolayı 2 yasında kızı hala anlatır sınırlenır