Arkadaşlar merhaba adetim geçti diye tarlusal afet söktürücü kullanmıştım biran önce regl olayım diye fena kasıklarım ağrıyordu günde 3 kere kullandım fakat göğüs hassasiyeti ve hala regl olmadığım için erken test ve o kaset denilenden aldım her ikisi de pozitif ama kasıklarım yanıyor gbi ağrıyor henüz çok yeni hesaplaşırım da dr da gitmedim tarlusalın zararı olur mu :/