Srp53 yaa çok teşekkür ederim cevabın için canım, inan beni çok rahatlattı kendim doktora gitmiş kadar oldum ☺️ ben de gitsem aynı cevabı alacağım demek ki. Ben de senin gibi pıhtılaşma sorunu çıktı, gebe kalmam durumunda kan sulandırıcı iğne kullanacağım yani, şu an artık istiyoruz ama bakalım inşallah çok gecikmez gebelik elde etmem 🙁