Women_nur_ Hanımlar komsumuzun annesi var 84 yaşında %76 alzeimer raporu var ve sürekli altına kaçırıyor bez bagliyorlar sizce ne yapsalar iyi gelir ? Kendisi akıllı telefon kullanmıyo fikir olsun diye bana sordurdu?
Elifdddd Women_nur_ ne yazıkki düzelme olmaz cnm yeri değişmiyecek hep bir yerde kalıcak daha kötüye gidiyor düzelme olmuyor makesef ki benımde nenem öyle yaslılık bunaması dediler
asell13 Women_nur_ babaannemde %75 raporlu bazen salonun ortasına bile yapıyor bura tuvalet diyor çocuk gibi aynı otur deriz oturur kalk deriz kalkar hiç kimseyi tanımıyor ara ara çok eskileri hatırlıyor malesef gittikçe daha da kötü oluyor ama zapt edecek kimsede yok sinir krizleride geçiriyor 🤷♀️
Ozgednc Women_nur_ yapılabilecek malesef hiçbir şey yok bende babamı kaybettim erken yaşta alzheimerdan. Git gide kötüleşiyor.Sadece erken donemdeyken hızlı ilerlemesini yavaslatacak ilaçlar kullanılıyor. Ama onunda faydası yok malesef.
Busraakay_26 Women_nur_ malesef o hastalık düzelmez daha kötüye gitmemesi adına el becerilini geliştirmesi bulmaca çözüp hafızasını sürekli taze tutması gerek