Arkadaşlar merhaba ben 3 gün önce normal doğum yaptım Şuan dikişlerim var dıştaki dikişim biraz ödem yapmış bu yüzden soğuk kompres yapmamı söylediler. Normal doğum yapıp dıştaki dikişi acıyan var mı ve bakımını nasıl yapıyorsunuz ben elimden geldiğince temiz kuru tutmaya çalışıyorum baticon sürüyorum ama oda biraz yakıyor başka önerileriniz var mı çabuk iyileşmesi için