GamzeElifAliEren bende kullanıyorum hiçbir yan etkisini görmedim gönül rahatlığıyla kullanıyorum doktorum progestan sana hafif geliyor diye yükseltme amaçlı erken doğum önleyici olarak verdi ve doktoruma her konu da güvendiğim için tedirgin bile olmadan kullanıyorum çok şükür bi yan etki veya ters bi durum yaşamadım suan 35+5 im