betulrahimi Kardeşim ne kızıyorsun, git doktora sor o zaman. Burda ne geveliyorsun. Basur öyle herkeste aynı şekilde ağrılı, acılı olmuyor. Büyüklüğü küçüklüğü farklı farklı şeyleri var. Acıyı yediğin için tetiklemiş basuru bu kadar basit yani. Sadece kabızda olabilirsin çok aman aman bisey değil yani, utanmanı gerektirecek bisey yok.