Kuzeyozum Lütfen yazar mısınız küveze girdiler mi sağlıklılar mı🥹 hiç bir ölçüsü haftasıyla uyumlu değil kilo alımıda durdu 38 de sezaryen olacağım muhtemelen
Balbebek012 Kuzeyozum 2600 olması ve 38 de doğması bana normal geldi bir tanıdğım 2500 doğurup almıştı bebeğini tabi sizinkini en iyi doktor bilir asla kötü düşünme
Naaagihannnn Kuzeyozum ilk gebeligim 42 nci haftada 2730 kilo dogdu normal dogum gec dogmasina ragmende zayif bi bebekti ama kuveze girmedi smdi 3.5 yasnda yasitlarindan onde ilerlio🤣🙈
Bircanm Kuzeyozum kızım 2800 doğdu 39. Haftada şuan 2 buçuk yaşında 15 kilo zayıf doğan bebisler daha çabuk toparlaniyo 18 yıl önce kuzenim 1450 kilo doğmuştu 36 haftada 1 hafta küvezde kalmıştı şimdi maşallahı var kilo önemli değil takmayin kafanıza 🥰 sağlıkla alın kucağınıza 💕
Meliss_t 2400 44 cm olarak doğdu gayet sağlıklı ve yaşıtlarına yetişti.. küveze falan da girmedi çok şükür bol emzirme ve mama desteği istemişti doktor o şekilde yetişti hiç bi sorun olmadı için rahat olsun
[silindi] Benimde 2950 kg doğmuştu oğlum 4 hafta geride kalmıştı gelişimi benim asistan doktorlar anlamadigi için geç doğum yaptım 39+6 da ama çocuk 35+6 hafta ile uyumluydu bir sorun olmadı çok şükür sizinde olmaz inşallah 🤲
_Bihterziyagil Kuzeyozum 39+4 de suyum geldi suni sancı ile dogum yaptım 2700 dogdu oglum 😁😂şükür küveze falan da alınmadı pıt pıt beşikte benimle odaya çıktı ❤️