Boga_burcu_anne X ray cihazinin dibinde caliisiyorum. 6 haftalik gebeyim. Çalıştığım iş bu konuda riskli ne yapabilirim? Aile hekimi ve özelde çalışan bir hekim x ray cihazının olumsuz etkilediğini söyledi. Ne yapabilirim? Lütfen bilen biri yardımcı olsun.
ElifKarata Boga_burcu_anne valla ben awm ye hastaneye bile gidince geçmiyorum içinden canm.eger rapor alabiliyorsan al işyerine ver .
Parsmommy Boga_burcu_anne Avmlerdeki tıp x-ray den bahsediyorsaniz onlar zararsız diye biliyorum yani zaten yanindaysaniz içinden gecmiyorsaniz hiç sorun olacağını sanmam . Aile hekimine değilde kadın doğum uzmanına danışin derim yinede
umena ElifKarata oralardaki x-ray cihazı değil canım, x-ray genelde havalimanlarında oluyor. Diğerlerinden (avm vs) geçmek zararsız bebeğe, cok araştırdım