Reyreyli
Sabah kalktım duşa girdim nişanım geldi anladım açılma oldugunu ama sancım hiç yoktu.doktora gittik nst ye girdim herşey normal doktoru bekledim.Doktor aldı bni nişanım geldi deyince doktor neden sıra bekledin hemen gelseydın dedi.bnde sancım yok öyüzden panık yapmadım dedim.Neyse doktorum baktı 2 sm açıklık vardı yatışın yapılacak dedi.Dedim eve gitsem beklesem öyle gelsem?Tamam git ama 2 saate kadar gel dedi.Eve geldim yemek yedım,duşumu aldım,yürüyüş yaptım,meryem ana otunu okudum suya koydum Hastaneye geri gittik.4 sm olmuştu.Hastaneye girişim 14:00.Suni sancı verdiler 16:25te doğum gerçekleşti.İlk doğum olmasına ragmen çok kısa sürede doğurdum.Allahım kolaylıkla kucağına Almayı nasip etsin☺️