gizem-cbn Beyzab95 yok yok ilaçtan değilmiş benimki de yediğim bi şey dokundu heralde 🥲 belki senin de yediğin bi şey dokunmuştur
Gggg-12 Bunun doğumla alakası yok hastaneler İshal insanlarla dolu çocuk yetişkin fark etmeksizin dikkat edin
Waffleveliyaninannesi Nazliii3 34.haftadayım haftalardır süren ishalim var benim de 🥲 ama diyorum ki kabızlıktan iyidir zaten doğumdan önce lavman yapıyorlar ki tecrübeli annelerden duyduğum da o anda onu gözün görmeyecek dediler o yüzden çok da problem etmiyorum ben
Nazliii3 Waffleveliyaninannesi yaa benimde haftalardır var uygulamaya baktım normal diyor doğum yaklaştıgı için bagırsaklar yumşuyormuş ishal olmak o yüzdem normalmiş
Waffleveliyaninannesi Nazliii3 ama 30.haftalardan beri var çok erken değil mi doğum yakın değil aslında o kadar 😢
Nazliii3 Waffleveliyaninannesi yani bilmiyorum ki benimde 33 haftadan beri devam ediyor isterseniz bi tahlil verin Allah korusun enfeksiyonda olabilir
Waffleveliyaninannesi Nazliii3 yarın doktor kontrolüm var aslında bana çok garip gelmemişti ama soracağım
Waffleveliyaninannesi Beyzab95 kedimi yemenize izin veremem ama bir waffle cıya gidebilirsiniz ona bir şey diyemem 😅