Glbn11 Merhaba arkadaşlar 🌸 diyarbakırda yaşıyorum şubatta doğumum olacak Allah nasip ederse evi genel temizletmek için birilerini arıyorum bilen yardımcı olabilecek var mı acaba ?
Mervekaram22 Glbn11 merhaba canım benim memnun olduğum biri var. İstersen iletişim numarası vereyim . Kendisi çok iyi yani temizlik konusunda
denizalismom Glbn11 görüştünüz mü acaba ? Ne zaman gelecek ? Memnun kalırsanız bana da önerir misiniz 🥰🌸
Lavinya_21 Glbn11 benim 2 ablamda temızlıge gidiyordu. Ne yalan söyleyeyim herkes cok memnumdu. Diyarbakırın ilçesindeyiz bütün avukat savcı polis eşleri onları cagırırdı temizlik için ama meselef bi ablam vakıfta işe girdi digerı de hasta temizliği bıraktı cnm
Glbn11 denizalismom sizde mi diyarbakırdasınız 😌 ben daha önce şirketten çağırmıştım ama memnun kalmadım açıkcası
denizalismom Glbn11 evet bende Diyarbakır’da yaşıyorum. Bende bir ara çağırdım ama arkadaşıma da gidiyordu kolyesini çaldı. Artık güvenemiyorum kimseye. Güvenilir sağlam biri olsun istiyorum.
Nergisssadyamn denizalismom Bence çevrende yüzümüze görüştüğün insanların referansıyla çağır çünkü allah korusun hırlısı var hırsızı var bide onla uğraşma. Yoksa eğer temizlik şirketini ara
denizalismom Nergisssadyamn şirket te 2 kişi gönderiyor. Evim 3+1 ama 2 odam boş ve çok dolu değil evim. Her hafta sonu da temizlik yapıyorum. Cam ve duvarlar için çağırmayı düşünüyorum. Çalıştığım için yapamıyorum. Doğum martta olacak hayırlısıyla. Zaten o olaydan sonra kimseyi çağırmadım.
Glbn11 Mervekaram22 çok iyi olur numarasını verebilirseniz çok sevinirim 🙏 özelden yazabilirsiniz isterseniz
Cceylann01 denizalismom bende beklim burda benimde doğum martta olacak ben günlük yapıyorum ama suan karnım baya aşağı da olduğu için riske atmak istemiyorum biri olsa iyi olur
Nergisssadyamn denizalismom Apartman görevlilerin eşleri de yapıyor sizin apartman da yoksa mahallenizde ki bir siteye sorabilirsiniz
Yzgl Glbn11 aceba Mehmet Nafi hocanın muayene ve doğum ücretleri ne kadar ben sezeryan düşünüyorum kordonları bağlatmak için ama fiyatlar çok uçuk Bilgi verirseniz sevinirim