Merhaba kızlar 32 hafta gebelik salgına yakalandım 1 hafta boyunca ishaldim zaten hemoroid vardı totomdan deriler sarkmaya başladı ve bir gündür aşırı derecede şişti acısından ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum doktora sıra bulamıyorum cumartesi başka şehre özele gideceğim benim gibi olan, doktora giden, cerrahi operasyon geçiren ya da evde kendi kendine geçiren var mı nasıl bir tedavi izlediniz