perosy Kızlar kusura bakmayın😬 gebeliğin başından beri kabızlık yaşıyorum ama bu hafta her gün tuvalete çıktım ishal bir şekilde. 34+5tdyim ilk gebeliğim bu bir sorun mu? Doktoruma danışmalı mıyım?
Nazliii3 perosy bende ishal problemi yaşıyorum 36 haftalığım doktor normal biz kabızlıktan korkarız dedi ama benim ki geçmeyen ishal 🥹
SeymanurDila perosy doktorunuza söyleyin bendede var 38+4 oldum doktorum doğum yaklaştığı için bağırsaklar kendknk temizliyor demişti
mombarbie_ perosy bende aksine kabızlık problemi yaşıyorum bir sorun olacağını sanmam ama kontrolunuze gidince doktorunuzla paylaşın 😊
Nazliii3 perosy valla ben ilk ishaldim sonra kabızdım şimdi tekrar ishal oldum 3 hafta oldu doğumda problem olur ayağa kalkıp tuvalete gidemem diye korkuyorum
SeymanurDila perosy az kaldı ama bende kalmadım inanki bu gebeliğim çok zorladı beni ilk kızımda bu kadar zorlanmamistim ama ondada çok kabızdım sürekli karnım midem ağrıyordu
perosy SeymanurDila benimde ilk gebeliğim yaşamadığım şey kalmadı en başından beri çok şükür her şey yoluna girdi🙏🏻 Ama bu hafta beni bitirdi hareketlerinde azalma var çok hareketliydi pazartesi gittim bir sorun yoktu ama insan korkuyor bir de dünden beri regl ağrısı gibi karnım ağrıyor o da beni çok zorluyor
SeymanurDila perosy bizimde azalma var hareketlerinde dün hastanedeydim damar yolundan kan verdiler kanım çok düşük çıktı çatı muayenesi etti şuan belim ağrıyor sanci gelip gidiyor doğacak sanırım bekliyoruz
perosy SeymanurDila sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bende rahat etmedim aradım doktorumu hemen gel bir bakalım regli sancısı gibiyse kasılmaların olabilir dedi😬
Ayseglkrlkk Bugün sabahtan beri bende ishalim kızlar ağrım da var hafif hafif sizce gitmelimiyim hastaneye 36+5 haftalığım