Pamuk 9.50 de kan verdim canım Hemsire 10.50 de gel dedi 1.saat tokluk bakmak icin ama ben içeceği 10 dakıka da içtim yani tam 11 de mi gitmem gerekiyor cunku 1.saatlik olmuyor 50.dakıka da tokluk bakmış olacak ne yapmak gerekir canım doğrusu nedir 🌸