Haticeburak06 Ya kızlar daha 20 haftalığım ama göğsümden azar azar süt geliyor kıyafetlermin üstünde nokta nokta süt oluyo ıslaklık oluyo sürekli daha çok erken değilmi bide çok kaşınması süt geldiği anlamınamı geliyor?
Yaprakdokumuseverr Haticeburak06 Benim 2.gebeliğim 17 lerde sıkınca geliyodu 19.haftada akmaya başladı. Kötü bişey değil hemen emzirirsiniz inşallah 🌸 kaşıntı çatlamadan dolayıdır bol bol nemlendirin
Mrvizmrli Haticeburak06 meme ucunuzu uyarmayin süt gelmesi evet normal ama ilk sütün bir çok faydasi var ve bebegin içmesi gerekiyor ben 34 e geldim ve boyle birsey yasamadım doktorunuza söylemenizde fayda var kaşınti kuruluktandır memeniz süt dolduğu için kanallar genişliyor ve şişiyor ben cok fazla ağrısınıda çektim sıcak su ve nemlendirme cok iyi geliyor