blackeagle Kızlar merhaba 17 haftaligim yemekten sonra az yesemde cok yesemde beni bu şişlik mahvediyor sanki dunyalari yemisim gibi karnim taş gibi oluyor kocaman sisiyor sizce normal mi olan var mı böyle gazda olmuyo
SevgiTkn blackeagle oluyor canım böyle doğuma kadar artık böyle heleki 28 30 haftalara gel oturamayacaksın yatamayacaksın sinirlerin bozulcak.
damla__89 blackeagle ben 11 haftalığım ama 5.hftamda başladı şişkinlik malesef as çok fark etmiyo ne yesem aynı
Heisenberg blackeagle Ultrasona göre 19 küsür haftalığım bende. Aynı sorundan muzdaribim hareket bile edemiyorum sancı giriyor. Açken hiç sıkıntı yok ama tokken... 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Esba2019 blackeagle Bende 17 haftalığım tam canım bende de aynıııı sorun var maden suyu içiyorum biraz rahatlıyorum
blackeagle SevgiTkn maalesef simdiden öyleyim canım pazara gidiyim dedim 1 saatte gidip geldim siskinlikten adim atamadım zor geldim eve allah sonumuzu hayır etsin valla😊
Bebekkalpben Ben de 19.haftadayım yemekten sonra doğuracak gibi şişiyorum sabah uyanınca o kadar göbek yok. 1 lokma da yesem aynı tıka basa yesem de aynı detaylı ultrasonda doktordan ilaç istiycem artık daha şimdiden kaburgalarım ağrıyo çatlaklar başladı bu şişkinlik yüzünden 🤦♀️
blackeagle Bebekkalpben ay valla çok fenayim demin pazara gidiyim dedim 15 dakikalik yolu 1 saatte gidip geldik şişkinlikten yüruyemedim felaket rahatsızlik oluyo yuvarlanan kaya gibi olcam son haftalar sanırım😄
Smyye92 Bende ilk hamileliğimi bildiğimden beri şişkinlik var çok rahatsızlık veriyor 13 haftalığım ve hala devam ediyor doktoruma sordum normalmiş😊