MevaErsoy iki hamileligimdede vuruldum kalcadan yapiyorlar biraz kilolu isen koldanda yapabilirler mecburen yapiliyor biraz büyük ve kalin bir igne. Benim ilk bebeğim positif di böylelikle hamilelikten sonrada vuruldum. Simdi yeni bir sistem cikti bebek positiv mi negatif mi anne karninda bakip öyle vurabiliyorlar. Ikinci bebegime hamileyim o da pozitif mis böylelikle 30 hafta civari vuruldum ve dogumdan sonra tekrar vurulcam