iremmmuyannn Biliyorum çok erken şuan 6 haftalık gebeyim ama cinsiyetini çok merak ediyorum.Uyku halim çok yüzüm çok bozuldu ve sabah bulantılarım oluyo allahın ıznıyle kız istiyorum tabi sağlıklı olsunda sizce kız olurmu sizde hangi belirtiler vardı
Papatya123_ beybim0 ben solunda hissediyorum doktor sağdan bakıyor gibi erkek dedi Kızımda da tam tersiydi sağda hissediyordum . Kızımda hamile olduğumu anlamadım hiç geç öğrendim ve tatlı istedi canım. Şimdi ki hamileliğim de ekşi tuzlu ve et dürüm tarzı şerler istedi canım . İkindi hamileliğim zor geçiyor erkek dedi ama ayın sonunda kesin olur
beybim0 Papatya123_ benimde öyle ekşi tuzlu et tarzı şeyler istiyor cinsiyeti belli olunca yazar mısınız
Papatya123_ beybim0 Ama eşimin tarafında tatlı yersen erkek Ekşi tuzlu yersen kız derler . Bizim tarafta sağda erkek solda kız derler ben hissettiğime göre hepsi ters oldu bence bunlar kişinin ihtiyaç duygusuna göre değişiyor diye düşünüyorum . Tam tersi ilk kızında ekşi yiyen ikinci kızında yaralı yiyeni de çok duydum o yüzden Rabbim neyi taktir ettiyse o nasip oluyor 🌸🤲🏻