Blassdag Doktorum damarlarımda tıkanıklık olduğunu aspirin ve oskapar iğne yazdı kulanan ve bu süreçi yaşayanlar varmı
Safiye2 Blassdag kan pıhtılaşma yatkınlığı var hem kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hemde ecopirin hap kullandım hamileliğim boyunca böyle devam edecek bir sorun yaşamadım 36+3
Seval0Seval Blassdag yani 3 düşükten sonra bana da yazdı ikisini de sonra aprini bırak iğneye devam dedi
Zmrnr Blassdag bende kullanıyorum karnımdan vuruluyorum şimdilik ara ara lekelenme oluyor doktorum normal diyor
Umut5135 Hem aspirin hem iğne oksapara kullanıyorum ben işk hamileliğimde de kullandım şimdi de kullanıyorum
Safiye2 Blassdag ben göbekten hiç yapmadim koldan yaptım kollarım acımaya başladığı zaman bacağa yapıyorum sırayla 10 gün kol 10 gün bacak olarak ilerledim
Seval0Seval Zmrnr bende yerleşmeydi sanki peçeteye silince geldi ama sürekli değil akşam sildikten sonra gelmedi 2 gün öyle oldu doktorum aspirini bıraktı