Zeynepci012 Kızlar bu ay klomen kullanmıştım çatlatma iğnesi gebelik oluşmuş ama kistte oluşmuş 4 cm bide 2 cm sizce sıkıntı olurmu doktor takip edicez dedi
Melikesahn Zeynepci012 Yaa çok sevindim bende gebeyim 5+6yım,kistim 7cm şuan🙃3haftalıkkken 5cmydi doktor çok sorun görmedi iyi huyludur dedi ama genede tedirgin oldum