rbaaaysf Gebeliğin 13. Haftasında kassıkların orda gemen gelip geçen ağrı veya acı normal miii kızlar???
mombarbie_ rbaaaysf o haftalarda bende de olmuştu acile gitmiştim kan idrar baktılar Bi sorun yoktu büyüme kaynaklı agri olabilir demişti doktor
Fattmasevinc rbaaaysf rahim büyüdüğü için normal diye biliyorum. Ama doktora danışmanız daha iyi olur