Kızlar spinal sezeryan olacağım doktorum 5 şubat sabah erkenden alırız dedi bı korkum yok aslında ama hissiyat olarak biraz değişik hissediyorum o da mutluluktan 😂 çok heyecanlıyım ve o gün için önerisi olan var mı özellikle şöyle yaparsan daha güzel geçer dediğiniz doğum tecrübesi olanlar uyarmak istediğiniz bi konu var mı bilmem gereken bı şey 🥰