Lutfiye20 Rüyanızda gördünüz mü hiç gorduyseniz cinsiyetini doğru çıktı mı.test yapmadan önce rüyamda hamile olduğumu ve erkek bebek olacağını görmüştüm bir hafta sonra test yapınca hamile olduğumu öğrendim acaba böyle görüp doğru çıkan var mi
HilalYlmz Lutfiye20 bende ilk gebeliğim de görmüştüm ismiyle beraber kucağıma vermişlerdi :) rabbim rüyamanı nasip etti 🙏🏻
SinemKy Lutfiye20 evet test yaptıktan sonra rüyamda kucağıma bi kız bebeği alıyordum ve iki üç gün arayla rüyalarımda hep kız bebeği görüyordum Doğum anında değişiklik olmazsa eğer bi kızım olacak inşallah🙏🏻
iremaskin Ben erkek bebek çok istememe rağmen rüyamda hep kız görüyordum artık kesin kız olucak diyordum ama erkekmis 😅
aslhnkrts9 Lutfiye20 hamile kalmadan rüyamda doğum yaptığımı ve kucağıma kız bebek verdiklerini gördüm şuan 27 haftalık ve kız ☺️
Seyda08 Lutfiye20 Kizim oldugunu gördüm emzirdim falan hatta uyaninca cok üzülmüştüm ruya olduguna😅 Kizim olcak insAllah
Daisyy000 Lutfiye20 3defa rüyamda gördüm,3nde de erkekti,14 haftalıkken ultrasonda çok net pozisyon ile gördük erkekti, oğlum oldu❤️
Aycskn Lutfiye20 Evlendiğimden beri rüyamda erkek bebek görürdüm hep şimdi oğlumu bekliyorum💙😊 hatta ismi bile rüyamda koyduğum isim olacak🌸
Sumeyyeky Lutfiye20 hep rüyamda erkek bebek gördüm emzirdim kızım olacak nasipse tutmadı valla anneler her zaman hissedemiyormuş 😂
Yaprakdokumuseverr Lutfiye20 Bende ne 2 kere erkek gördüm ikisinde de doğru çıktı 😅 akrep burcu olmakmı diyeyim ne diyeyim rüyalarım biraz şeydir
Vuralelif Lutfiye20 bende test yapmadan önce rüyamda sürekli erkek bebek gördüm sonra test yaptım sürekli görünce içime bi şüphe düşmüştü o zaman öğrendim hamile olduğumu daha sonrasında da hep rüyamda mavi renk gördüm ama kızım olcak 💞❤️😍💝🌸🌸😘