G422745a Elfthh ılk vurulduğunda acımıyorda sonra agırıyo 3 gün kaçıncı dozu vurduracaksanız benıde bugün çağırdıklarda 2 doz için
Dy_55 Elfthh benim çok ağrımadi ikinci gün ağrır dediler öyle kötü bir ağrı çekmedim ufak bı yere çarpmış gibi sadece dokununca hafif acıdı o kadr. İkinci dozu daha olmadım
ozgekader Elfthh ilk vurulunca bişey olmuyo akşam doğru kolun ağrıyabilir Kiminin ağrımıyo benim 1 haftada anca geçmişti ağrısı
Elfthh Teşekkür ederim hepinize ateş falan da oluyor okudumda korkutma uzatiyorum artık bugün olucam birinci doz kan sulnd iğne de kolumdan oluyorum ikiside acicak o zaman belli ama kolunu kaldıramıyorum gibi okuduğum için treddutte kaldim
Dy_55 Elfthh bende olmadı valla ciddi ağrı hatta kan alındı kan alınan yer daha çok ağrıyordu geçen hafta yaptım
bebisliozlem Bende 2 hafta önce 1.dozu vuruldum aşıyı olduktan birkaç saat sonra acımaya başladı 2 güne geçti acısı 9 Şubatta 2.dozu vurdurmaya gideceğim
Sumeyyeky Elfthh vururken yakıyor yan etkileri de bünyeye göre sanırım canım beni hayattan kopardı resmen 2. Dozu olmayacağım
Esra_4774 Elfthh ilk vurduğunda biraz ağrıyor sonrası ilk gün duş alma derler ve ağırlaşma ağrı oluyor valla ben üstune uyuyamıyordum.
Pinark92 bende öyle bi yan etkisi olmadı sadece covid aşısı gibi birkaç saat sonra kolumu zor kaldırdım o kadar 2 gün sonunda o da geçti 2 doz oldum ikisinde de aynı şeyi yaşadım
Esrackc Elfthh ilk gün hiç sıkıntı olmuyor 2. günden sonra üstüne yattığımda ağrıdı hatta unutmuştum ben unutarak üstüne yattım ağrıyı hissedince hatırladım o kadar
Lagertha_ Elfthh sanırım herkese etkisi farklı çarşamba günü oldum sadece dokununca biraz acıyor üstüne yatınca bir de yukarı ya da ileri çok uzanmaya çalışınca biraz acıyor o kadar. Ateş falan yapmadı bende