Mira1604 2 lisi normal 4 lüsü riskli çıkanlar 😔 Dr fetal nipt gen testi dedi onu dün yaptırdım elim yüreğimde şimdiden 😔 inşallah temiz çıkarda rahatlarım 🤲 benim gibi olan var mı
Kadis07 Mira1604 benimde aynı, bizde yaptıracağız inşallah güzel sonuçlar alırız ve yawrularimizi sağ salim kucağımıza alırız inşallah nerede yaptırdınız peki?
busraaa10 Mira1604 ikiliniz temiz çıktıysa niye dörtlü yaptırdınız acaba ? Bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın lütfen bizde sadece ikili yaptırdık doktorumuz diğerlerine gerek yok dedi bize
Rmys0 Mira1604 nasıl cıktı sonucunz benmde ikili normaldi 4 lü riskli cıktı bende baska hastanede yaptırdım yaptırmasaydm keske
Mira1604 Kadis07 amin inşallah Allah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alıp büyütmemizi nasip eder inşallah 🤲🤲🤲 genstar babyseQ dr tavsiyesiyle yaptırdım bide kardeşim dr oda araştırdı burada yaptırdım dün yaptırdım 10-12 güne çıkacakmış sonuç inşallah Allah ın izniyle temiz sonuç çıkar 🤲🤲🤲
Mira1604 Kadis07 burada yaptırdım hem kendi dr önerdi burayı hemde kardeşim dr oda burayı araştırıp oda önerdi burayı
Mira1604 busraaa10 2 li başka özelde yaptırmıştım 4 lü başla özelde aslında 4 lü test yaptırdım dr ikili normalse gerek yok 4 lüye demişti ama kafan rahatlaması için yaptır demişti öyle yaptırdım yaptırmaz olaydım 2 li de düşükten biraz üste normal çıkmıştı ama 4 lü de orta dan biraz üste riskli cıktı yani resmen çöktüm yaşımda 35 ama dünden beri çok gerginim içim sıkılıyor çok şükür ultrason da bişey çıkmadı pazartesi özel perinatolojiye de gidicem inşallah ultrason temiz çıkar 🤲 ama gergin ve tedirginim
busraaa10 Mira1604 canım benim rabbim içini ferahlatsın ama Allah’ın izniyle hiç bişey çıkmaz inşallah dualarım seninle 🤲🏼
Kadis07 Mira1604 inşallah güzel sonuçlar gelecek gönlünü ferah tut🙌 sağ salim kucağımıza alacağız inşallah 🙌Çorum’da yaşıyorsunuz değil mi?
hamcokelek33 Aslında 2li yaptırdıysanız 3lü veya4lüye pek gerek yok çünkü onların yanılma payı daha yüksek diye biliyorum. Ki ikili test bile sadece olasıklar hakkında bilgi veriyor. Bence rahat olun, ultrasonda da bişey çıkmadıysa çıkmaz bence inşallah 🩷🥹