eliftalay kızlar 37+6. haftadayım. dün gece iki kere bu sabah bi kere çay bardağının yarısı kadar su geldi. yarın sezeryan günüm. gelen şey su muydu anlamıyorum devamlı gelmesi gerekmez mi? başına böyle bişey gelen varmı
Premsesko eliftalay su nekadar gelirse gelsin kese delinince bebek 18 saat içinde alınmalı aksi halde enfeksiyon demek siz gitmediniz mi daha doktora ?
minikmucizeemaak eliftalay hayır devamlı gelmiyor. 37+2 de doğum yaptım. Benimde yarım çay bardağı kadar iç çamaşırım ıslaktı bir kaç gün. Hiç hissetmiyordum geleni. Hatta takip ettim belki idrardır diye. Kontrole gittim hemen doğuma alındım suyummus