Ben de daha cinsiyetini öğrenmeden önce rüyamda 1,5-2 yaşlarında bi oğlum olduğunu görmüştüm. İsimle sesleniyordum…
Cinsiyetini öğrenince o ismi koymaya karar verdim. Ama biz öncesinde hiç isim düşünmemiştik, cinsiyeti belli değil diye. Karar vermiş olsak da değiştirip rüyamdakini koyardım muhtemelen.