Gece 2 de basladı belimden kasıga vurdu baskı oldu alt tarafa sonra gectı yıne vurdu aynı sekılde uyumaya calıstım sabah 5 de belımden gene sancı geldı bebek asagı ıttırıyor gıbı oldu saat 7.30 sımdı yıne geldı belden kasıga hafıf bır sancı dogum sancısı mı Baska bırsey mı ayırt edemiyorum nısan gelmedi suda gelmedı 39+4 bugun