Ozg092 Arkadaşlar merhaba 27. Haftadayim erken doğum riskim olduğu için iki doz ciğer geliştirici ver progestan dex iğnesi vurundum iki gün önce ve vurundugum günden beri karın ağrısı çekiyorum özellikle sabahların uyanınca nst de sancım da çıkmıyor sma ben hissediyorum sizce nedeni nedir
Yenihamis1357 Ozg092 merhaba canım bende 27 haftamda erken doğum riski yaşayıp ciğer geliştirici ve serum tedavisi gördüm dün elektrik çarpması gibi hissettim kasıklarımda sanki şuan 29+2 günlüğüz aceba günlük progestan kullanıyor musun sen yada iğnesini oluyor musun
Pamuk Ozg092 Ağrınız rahim ağzı kisaligindan dolayi.Benim de kısa ve serklajliyim progestan iğnesini haftalarca kullandım o sancı yapmaz.
Ozgednc Ozg092 canım 27 haftalık bende erken doğum yaptım sancım var ağrım var diye sabahlara kadar bağırdım nstde cikmadi ağrı doktorda inanmadı 7cm acikligim olmuş. Erken haftalarda nst sancıları algilayamiyormuş megersem burda annenin beyanı esastır dedi başka doktor tabi iş işten geçmişti. Geçmiş olsun içinizi ferak tutun içinize sinmiyorsa doktorunuzu degistirin
Yenihamis1357 Ozg092 ben sigara kullanıyordum a da olsa dişimi çektirdim canım sonra hayat şartları biraz sıkıntı stres yaşadım kaşığımda baskı ile gittim doktora o gece yattım serum vs rahim ağzı uzunluğu falan hoca bşy demedi bana neye göre belli bilmiyorum canım birazda bünye meselesi olduğunu düşünüyorum ben bol bol vitaminli yemeye çalış bünyemin kaldırmadığını düşünüyorum artık daha iyi besleniyorum canım
Yenihamis1357 Ozg092 bende progestan vajinal kullanıyorum canım günde iki tane şuan 29+3 günlük olduk 🙏😇
ilongirav Ecelina2020 32 de kanamayla gittim 1 cm açılmam ve sancım vardı erken doğum riski dedi, 34 te yine aynısı oldu. rahim ağzı kısalığı yok, plasenta rahim vs normal, tansiyon kan idrar normal, ailede de yok bazen bir neden dahi bulunamıyor 🤷🏻♀️
Ozg092 Pamuk sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeisleri ♥️ kaçıncı haftada belli oldu kisaliginiz kaç mm di ilk ogrendiginizde
Ozg092 Ozgednc umarım bebeğin hayattadır inşallah açılma yok baktılar sabah ilk uyandigim da ağrı hissediyorum ama
Pamuk Ozg092 Amin canim benim inşallah.Ben önce ki bebeğimi 17. Haftada açılmadan dolayı kaybettim bunda 13. Hafta da serklaj yapıldı 42 mm ile.