Ummuu47 Fadiiiik ilk gebeliğim normal oldu uyuşturup kestiler hiç hissetmiyorsun zaten sancım var o sıra sonra bebeği temizlerken benimle sohbet ede ede dikiş yaptılar yine hissetmedim hatta merak etme dikişimi çok begeneceksin bile demişti ebe:) 20 gün bakımını yaptım fazla acısı olmadı sonra geçti herşey
Fadiiiik Ummuu47 ama bebişi görünce unutur galiba insan ağrıyı 🥰dikişler peki kendizi mi düşüyor sonra ? Ve dikiş yapıldı ya daralma oluyormu yoksa normalmi ?
Varol Fadiiiik iğne vuruyorlar rahime dikmeden önce benden tavsiye ne kadar çok araştırırsaniz o kadar çok korkarsınız ben hiç doğumun nasıl olcagini araştırmadan 2 normal doğum yaptim
Fadiiiik Varol sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🥰 aslında korkum yok Nasıl desem merak ve heyecan var sadece duydumda tüylerim ürpertiyo😁
Cismmpoyraz48 Nursen21 bebek iri ise ve güzel ikınmazsan kesi oluyor ictende ztn bebis yırtiyor kimisi çok şanslı kesi olmuyor bnm olmuştu 3 dikiş vardı sadece içteki ztn yokmus gibi bana kontrolde doktor demese bilmicektim içteki yırtıgi diktiğini estetik dikiş yokmus gibi hiç bi acı yoktu
Nursen21 Cismmpoyraz48 acısı yoksa bir sıkıntı yok o zaman 😊 Bende hem bebeğim iyi olsun istiyorum ama çokta kilolu olursa diyende korkmuyor değilim Annemin hep erkek bebekleri iriymiş çünkü
Esra7261 Yhartk katılıyorum. Ama çok deneyimli doktorlar eşliğinde doğru nefes ve ıkınma teknikleri ile yırtılmalar oluşmadan epizyotomi ihtiyacı olmadan doğumlar gerçekleşiyor 🙂 bu konuda iyi bir araştırmacıyım. Yani yeterince ilgilense epizyotomi ihtiyacı bile olmicak
Duyguynrky Fadiiiik SevgiTkn 15 kg aldım bebeğim 3.360 doğdu 1.haftamda ne göbek kaldı ne birşey 😂 12 kg gitmişti dikiş yerinin şişliği evet biraz sürüyor 3 ay oldu daha tam inmedi ama iniyor kalanı adet olunca iniyormuş şişliğin ben daha olmadım göbek gidiyor ama orası kesin (eğer çok kilo aldıysanız zor gidiyor ama)
Duyguynrky Fadiiiik haa rahimi soruyorsan eğer hemen toparlıyor 😂 ki benim rahmim çok fena şişti 🙄 asistan hocam bu eski haline döncek mi dedi 1.ayda döndü rahmim eski haline
Duyguynrky Fadiiiik canım bebeğim kanaldaydı benim yani doğumum başlamak üzereydi ama sezaryene alındım hemen o tip doğumlarda olan bir durummuş. Can acısı hiç hissetmedim ama ben sancılarımıda hissetmemiştim 🤣 canım tatlı değildir. Sadece doğumdan sonra bana rahim toparlayıcı yaptılar damardan direk verdiler bir tek onu unutamam. Rahim dağınık kalsın istemiyorum diye bağırdığımı hatırlıyorum 😂 sonra serumla verdiler o iyiydi. Doğumdan sonra acı hissetmiyorsunuz ki. Sadece kabızlık çekerseniz ıkınırken dikişlerinizde hafif baskı oluyor. Onun dışında içerde ya da dışarda ağrı olmuyor bende olmadı en azından
Fadiiiik Duyguynrky allahım 😂 ne güzel bağrımışssın bende bağırırdım hakklısın ölemi kalsın 😂gülcem yokdu kız çok sağol🥰 allahım ozaman bütün hamilelere Doğumda sabır versin artık 🙏
Duyguynrky Fadiiiik amin canım öyle korkulcak gibi bir durum değil birde inan ne kadar rahat olursan o kadar rahat geçiyor bebeğini gördüğün anda umrunda değil dünya. Unutuyorsun can acını. Ben doğuma tok girdiğim için anestezi etkisini çok yaşadım boynum tutuldu mesela felçli gibi kaldım ağlaya ağlaya yattım ama bebeğimi emzirirken kucağımdayken canım hiç acımazdı. o yüzden rahat ol bence 😌 geçmeyecek acılar ağrılar değil. Ben dikişlerimin orda ki ağrıyı 1 gün çektim duş aldıktan sonra geçti korkmayın hiç
Seyhan34 Fadiiiik ben sezaryen oldum ama bildiğim kadarıyla rahim ve vajina topluyor kendini sonrasında da eğer bol olduğunu düşünürsen daraltırma yaptırabilirsin
Fadiiiik Duyguynrky çok güzel anlatmışsın maşallah 🥰 inşallah o güzel anı tatarım canım sağlıkla gelsin de 🙏