33+5 haftalıgım 29. Haftadan itibaren gebelik tansiyonu cıktı alfamete baslamıstım günde 4 taneye kadar fakat son haftada yeterli gelmeme başladı baş ağrısı,iştahsızlık,uyuşma ödem gibi şikayetlerim arttı doktoruma kontrole gittiğimde 36 haftaya kdr dayan kardiyolojiye hçgit ilac yazsın dedi koşuyolu acile gittim ve doktor( asistan pretisyen hkm de olabilir cok ilgisizdi direk dinlemeden kan aldı ) sorunlarımı anlatınca gerek yok ama yazayım diyerek bu ilacı yazdı kullanan var mı?