Gozdecaner Tbyk 2.5 yaşında oğlum daha yeni yastık kullanmaya başladı. Bebeğiniz kusan bir bebek ise biraz başı yüksekte kalacak şekilde destekli düz zemin yeterli olacaktır
Yaprakdokumuseverr Tbyk oğlum 2,5 yaşında daha hiç yastık kullanmadık. En başta reflü yatağı kullanmanızı tavsiye ederim sonra yastıksız devam edersiniz.