Alyanihat bende iki günde bi paket bitiriyordum hamile kalmadan önce bazen daha fazla içiyordum ama 4. Haftada öğrendiğimde bıraktım şuan 18. Haftadayım eşimde içmiyor gerçekten içenlerde kültabağı gibi kokuyor bana 🤦🏼♀️ Benim bıraktığım ilk hafta çok başım ağrıdı çok istedim bitane içmek ama içmedim birşeyler yedim dizi falan izledim öyle geçiştirdim isteğimi. Yarın öbürgün çocuğa herhangi birşey olsa ben bunun vicdan azabını çekmrk istemem açıkçası. Sende öyle düşün şuan bebeğinin kalp stışını duydun yada duyacaksın birkaç hafta içinde. O kalbin durmasına sebep olduğunu düşünmek istermisin? Bence hiçbir anne istemez biraz ağır oldu ama birşey olursa çekeceğin vicdan azabı çok daha ağır unutma