Bebegimsu350 deryaa45 yanlış anlamayın ben ismin karaktere yansıdığını düşünürüm kardeşimin adı ege ve inanılmaz zıpır bı cocuk küçüklüğü de ona keza , efede aynı sekilde bilmiyorum efe ve egeler yaramaz oluyor bence :))
Zeynepkrkytlli deryaa45 nusret dede ismi mi😂 İsimlerin hepsi güzel ama nusret ismi bana güzel gelmedi
Ebru-29 ravzae şu etçi adamdan başka kimsede duymamistim direkt gözümde o adam canlanınca sordum nedenini 🥲
cokbilmismom Bence nusreti eleyin ya çocuğa bunu yapmayin büyüdüğünde o ismi kullanacağını hiç sanmıyorum 🙈