Kardelenylmz bende 14. Haftada aynı semptomları yaşadım, orta kulak iltihabı dedi antibiyotik verdiler acilden, ertesi güne ateşim yükseldi burun tıkanıklığı öksürük eşlik etti. Tekrar acile gittim parol serum verdiler ama eve gelince yine yükseliyordu iki üç saatte bir parol kullanmak zorunda kaldım. 18. Haftadayım hala geçmedi kulağım sürekli antibiyotik veriyorlar kullanmıyorum kendiliğinden geçer belki diye artık. İnşallah salgına yakalanmamışsınızdır geçmiş olsun. Kadın doğuma sadece kullandığım antibiyotiği sordum oda içebilirsin dedi. Sağlık ocağını bile arasan yönlendiriyorlar zaten