Yaprakdokumuseverr Kızlar burda detaylı yaptıran var mı? Perinatolojiye randevu buldum ama istanbuldan kalkıp gideceğim elim boş dönmek istemiyorum bu bölümde bu hastanede detaylı baktıran var mı?
Bebekkkk Yaprakdokumuseverr bu hastane bize çok yakın sürekli gidip geliriz yani ama bildiğin Suriye hastanesi diyebilirim suratsız ilgisiz ve aşırı pis bi hastane bence geldiğine pişman olursun 😫
mervemurat16 Yaprakdokumuseverr ben gittim tavsiye etmem girmemle çıkmam bir oldu resmen bebek sırtı dönük diye kontrol bile edemediler kalbini falan bir kafasını boyunu ölçtü o yani sonra özele gittim detaylı için
Yaprakdokumuseverr Bebekkkk çünkü burda devlet hastanesinde yer bulamıyorum hepsinde detaylıya bakılmaz yazıyor
Bebekkkk Yaprakdokumuseverr buraya yapacağın masrafı istanbulda özele giderek yapabilirsin bence gelmeye değmez 🌸
Yaprakdokumuseverr Bebekkkk Biliyorum hastaneyi doğma büyüme bursalıyım 🙂 evet berbat ama işimi görsün yeter özelde 2400₺ ama benim bursaya gidip gelmem 500₺ 😅
Ulass Yaprakdokumuseverr canım ben gitmedim oraya ama burada çok okudum 2 dakika sürüyor resim bile vermiyor yüzüne bakmıyorlar falan diyorlardı hep soru sorsan cevap vermiyorlarmis yani 500 bile etmez ben sana soyleyeyeyim
Yaprakdokumuseverr Ulass aaa ilk hamileliğimde yine bursada şehir hastanesine gitmiştim orda da resim vs vermediler ama yine 10-15 dk inceleyip neyi var neyi yok söylemişlerdi tüh iptal edeyim randevumu o zaman
Nigar22 Bende gittim hiçbirşey anlatmıyorlar herşey yolundamı diye sordum doktorun bilgi verir dedi cinsiyeti bile zar zor söyledi eminmisiniz diye sorduğumda dalga geçer gibi ne dediğimi bile unuttum dedi