Heycanlianne_41 2 gün gecikmem var şiddetli bel ağrısı ile acile gittim kan sonucum negatif çıktı böyle olupta sonradan pozitife dönen varmı kaçıncı günde tekrar yaptırmalıyım acaba
251211 Heycanlianne_41 1 hafta geçikmesini bekle ama tabii ki beklenemiyor o yüzden 2 gün aralıklarla tekrarlaman iyi olur 😁
251211 Heycanlianne_41 olabilir bende erken öğrendim erken gebelik testinde hiç bişey yoktu normal gebelik testinde hafif çizgi vardı ertesi gün kan verdim 16 çıktı nerdeyse 3 hafta var mı yok mu bekledim 2 gün sonra tekrar bi kan ver varsa zaten yükseliş gösterir hormon Allahım gönlünüze göre versin inşallah hayırlıysa🙏
Anneadayiii__ Heycanlianne_41 adetim 1 gün gecikti erken gebelik testi aldım pozitif çıktı iki hafta sonra kan vermeye gittim orada da çıktı
Heycanlianne_41 251211 evettt maalesef bu nasıl birşey anlamadım adetten hemen önce mi acaba hamile kaldım da böyle oldu diye düşünüyorum 🥹
hanifeq Kanda cikmamissa testede çıkmaz bir hafta bile geçilebilir regl olamadığınız için beliniz agrimistir