Gnfrt1 ayyy ilk ben gördüm var tabi ki rabbim kanda da inşallah gösterir sağlıklı gebeliğin olur inşallah canım bana da dua et hamilelerin duası kabul olurmuş (Aygül ismim) bende bekliyorum reglime 3 gün var olmazsa tüp bebek yaptırcaz inşallah gerek kalmaz da hayırlı olsun şimdiden canım bariz belli var bide 1 haftaya nazaran çok iyi çıkmış net yani